Monday, February 11, 2008

Perasmian Herbal Plaza

Projek Herbal Plaza yang terletak di Medan Tuanku, Kuala Lumpur akan dirasmikan oleh Menteri Pembangunan Usahawan dan Koperasi (MeCD), Dato' Seri Mohamad Khalid bin Nordin pada 15 Februari 2008.

Adalah dijangkakan 500 orang akan menghadiri majlis perasmian ini di mana YB Menteri akan melancarkan projek Herbal Plaza, Pusat Pengumpulan dan Pemasaran Produk Usahawan (4PU) herba dan Herbal Shoppe yang akan menjual produk-produk usahawan herba yang dipamerkan di Herbal Plaza.

Dalam masa yang sama, satu program Mini Herbal Fest juga akan diadakan pada hari yang sama dihadapan bangunan Herbal Plaza. 20 orang usahawan herba yang dipilih daripada kalangan peserta Herbal Plaza akan menyertai Mini Herbal Fest ini untuk mempamer dan menjual produk-produk mereka. Mini Herbal Fest ini akan diadakan dari jam 8.00 pagi - 6.00 petang pada hari yang sama.

Usahawan industri herba, orang ramai dan semua yang berminat dijemput hadir ke majlis perasmian ini dan juga Mini Herbal Fest yang diadakan. Butir-butir adalah seperti berikut:

Tarikh: 15 Februari 2008 (Jumaat)
Masa: 8.00 pagi - 6.00 petang
Perasmian: 9.00 pagi
Lokasi: No. 15, Jalan Medan Tuanku 1, Medan Tuanku, 50300 Kuala Lumpur

No comments: